2009/11/09

厕所看书

最近在厕所读书好像越来越流行了。
我本身当然不会这样做。
我只是会在厕所看些漫画杂志来消遣一下,没有就会听听歌啊。。。
要我读书可是要拿我的命耶。。
刚刚和一位朋友对话,也不懂是不是考试考到傻掉有压力还是什么,自己就一个人自言自语,讲很多东西,我说一句他已经说十句。
很经典的一句: just realized that one of my hobbies is sitting on the toilet while reading..and yes i'm not ashamed of it cause i'm actually optimizing every minute of my time (in the bathroom)..plus i'm improving my multi-tasking skills. Focusing on "unloading" and reading simultaneously. I tell you it's better than singing while you're in the shower...try it! now u go and try it! fast!
我只回了一句:神经病。

No comments: